یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
5

استاد حوزه علمیه با اشاره به خونریزی های داعش در عراق و سوریه، گفت: یکی از مسائلی که موجب قدرت نمایی این گروه های تروریستی می شود خلا حضور موثر مبلغان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین اکبر فرجام در آیین افتتاحیه دوره های آموزشی جامعه المرتضی با اشاره به اینکه تبلیغ موجب هدایت و ترویج معارف اهل بیت(ع) می شود، اظهار داشت: صرف درس خواندن دروس حوزوی و دینی فایده ای برای مکتب ها و ادیان ندارد و آن چه موجب تعالی آن ها می شود تبلیغ است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به خونریزی های داعش در عراق و سوریه، گفت: یکی از مسائلی که موجب قدرت نمایی این گروه های تروریستی می شود خلا حضور موثر مبلغان است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجام تصریح کرد: برای از مظلومیت در آوردن مکتب امام صادق(ع) باید به تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) بپردازیم.

وی با بیان اینکه ملت های دنیا تشنه معارف اهلبیت(ع) هستند، گفت: ما امروز چه زحمتی برای پیامبر(ص) کشیده ایم؛ باید دین و مکتب را به ملت های دنیا معرفی کنیم.

*رفتارهای رسول الله الگوی بشریت است

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دین در خصوص تمام مسائل به روشنی پاسخ داده است، تصریح کرد: رفتارهای نبی اکرم(ص) در جنگ ها و صلح ها و وقایع مختلف الگوی ملت های دنیا است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجام با اشاره به اینکه مردم بر اساس فطرت های خود دین را قبول دارند، گفت: باید مبانی دین و اخلاق و رفتار نبوی و اهل بیت(ع) را برای دنیا مطرح کنیم.

*ضرورت تبلیغ دین نیاز به فکرکردن ندارد

وی با بیان اینکه شرکت های تبلیغاتی می دانند که باید تبلیغ کنند، اما برای دین برخی تامل و فکر می کنند، تصریح کرد: عالمان باید حقیقت دین را برای مردم منطقه بیان کنند تا گروه هایی تروریستی و تندرو و تکفیری نتوانند به تبلیغ افکار خود بپردازند.

انتهای پیام/313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha